NIVEA CELLular Anti-Age linija dobila Nielsen nagradu za inovaciju
Magična formula uspeha kompanije Beiersdorf - timski rad, konstantno unapređivanje proizvoda i osluškivanje potreba potrošača
Žene širom sveta žele da izgledaju upravo onako kako se i osećaju iznutra, a ne da njihova koža bude puki odraz godina koje imaju. Upravo to je kompanija Beiersdorf prepoznala kao potrebu svojih potrošača kada je 2013. godine lansirala revolucionarnu NIVEA CELLular Anti-Age liniju - pravu prekretnicu u dugogodišnjoj istoriji inovacija ove kompanije. Ta činjenica, kao i to što se proizvod jasno razlikuje i izdvaja na tržištu, te stalni rast prodaje od trenutka lansiranja, učinili su da po prvi put jedna NIVEA linija dobije Međunarodnu Nielsen nagradu za inovaciju.
Kompanija Nielsen, svake godine na globalnom nivou analizira hiljade novih proizvoda, u 17 različitih kategorija sa jasnim kriterijumima prilikom određivanja najboljih i preciznom analizom tržišnih rezultata koje ti proizvodi beleže.
Iako je u Zapadnoj Evropi u 2015. godini analizirano čak 8.650 artikala robe široke potrošnje, samo 18 je uspelo da ispuni neophodne kriterijume, a NIVEA CELLular Anti-Age linija jedini je pobednik u kategoriji nege lica.
Nielsen nagrada predstavlja veliko priznanje za marljiv i predan rad, kao i razumevanje potreba potrošača i samog tržišta. Kako objašnjava dr Maria Langhals, korporativni direktor za globalna istraživanja i razvoj u segmentu nege kože u kompaniji Beiersdorf: "Veoma smo ponosni na osvajanje ove značajne međunarodne nagrade! Ovo je veliko priznanje za naš trud. Uvek nam je u centru pažnje potrošač i zato iznova postavljamo sve zahtevnije ciljeve: Kako da budemo bolji? Na koji način da unapredimo proizvode? A pre svega želimo da održimo svoja obećanja – to je način na koji funkcioniše Beiersdorf kao i sam NIVEA brend.”
Unapređeni proizvodi za negu kože, koji deluju iznutra
Čak 20.000 žena je bilo uključeno u svaki korak razvoja nove CELLular Anti-Age linije. One su učestvovale u samom procesu, tokom ispitivanja formulacija, testiranja mirisa i teksture, biranja imena – tako je svetlost dana ugledao proizvod koji su žene razvile za svoje potrebe. Međutim nisu samo potrošači bili uključeni - čitavi timovi u kompaniji Beiersdorf radili su na razvoju ove inovacije – eksperti iz sektora istraživanja i razvoja, ali i dizajneri, stručnjaci za marketing i komunikacije, kao i mnogi drugi. "Tada se desila neverovatna magija među ljudima. Svi smo se dopunjavali i radili zaista kao tim” kaže Sylvia Latimer, korporativni potpredsednik globalnog sektora za negu kože u kompaniji Beiersdorf.
A zahvaljujući izuzetnom timu za istraživanje i razvoj, NIVEA je mogla još detaljnije da ispita kožu: kako se koža menja sa godinama, koje prirodne komponente vremenom gubi, kao i koje sastojke treba uvrstiti ukoliko želite prefinjenu negu kože. Stručnjaci su analizirali međusobnu interakciju ćelija, kao i šta im je potrebno za uspešnu borbu protiv starenja. Na taj način je razvijena inovativna formulacija koja daje vidljive rezultate u borbi sa znakovima starenja i to na ćelijskom nivou.
Najbolji sastojci za kožu koja izgleda mlađe
Formulacija NIVEA CELLular Anti-Age proizvoda sadrži hijaluronsku kiselinu, ekstrakt magnolije i kreatin. Hijaluronska kiselina doprinosi učvršćivanju kože i povećava njenu sposobnost da zadrži vlažnost, dok ekstrakt magnolije pomaže u borbi sa oksidativnim stresom, jednom rečju, sprečava oštećenje ćelija. Najzad, kreatin stimuliše procese regeneracije. Rezultat je - vidljivo čvršća i mlađa koža.
NIVEA CELLular Anti-Age linija predstavlja naprednu generaciju anti-age nege koja efikasno ispunjava potrebe modernih žena i istovremeno jača njihovo samopouzdanje.
NIVEA Cellular Anti-Age dnevna krema za negu lica SPF15
Inovativna formulacija sa kratkim lancem hijaluronske kiseline, kreatinom i ekstraktom magnolije ublažava bore, poboljšava čvrstoću i obnavlja kožu. Za popunjenu, glatku i svilenkastu kožu. SPF15, kao i sistem UVA zaštite, pomaže da se koža zaštiti od starenja usled uticaja sunčeve svetlosti, oštećenja ćelija i staračkih pega.
50 ml, okvirna cena: 1.539 din
NIVEA Cellular Anti-Age noćna krema za negu lica
Negujuća formulacija sa kratkim lancem hijaluronske kiseline, kreatinom i ekstraktom magnolije omogućava regeneraciju kože tokom noći i tako smanjuje bore, povećava čvrstoću i pomaže regeneraciji kože. Bogata tekstura, nežno se topi, koža je brzo upija, uz trenutni osećaj prijatnosti i efikasnosti.
50 ml, okvirna cena: 1.539 din
NIVEA Cellular Anti-Age nega za predeo oko očiju
Lagana formulacija sa kratkim lancem hijaluronske kiseline, kreatinom i ekstraktom magnolije, specijalno je napravljena za nežnu kožu oko očiju. Neguje osetljivu kožu oko očiju, ublažava bore i trenutno osvežava.
15 ml, okvirna cena: 1.079 din
NIVEA Cellular Anti-Age serum
Veoma koncentrovan serum za obnavljanje kože sa kratkim lancem hijaluronske kiseline, kreatinom i ekstraktom magnolije ublažava bore, poboljšava čvrstoću i podstiče obnavljanje kože.
40 ml, okvirna cena: 1.539 din
Navedene cene su predložene maloprodajne cene proizvođača